Веселий м'ячик

Четвер, Листопад 26, 2015

      Нові підходи до змісту фізичного розвитку сприяють підвищенню рівня здоров'я сучасних дошкільнят. Впроваджуючи в практику роботи оздоровчі технології, зокрема фітбол-гімнастику, в дошкільному закладі працює гурток «Фітбол-гімнастика», робота якого спрямована на формування у дітей потреби у фізичній досконалості, зміцнення їх здоров’я, використовуючи ефективність комплексного впливу фітболів.

      Для ефективної роботи гуртка Фітбол-гімнастика - вправи з використанням м’яча з ріжками, які застосовуються з оздоровчою метою. Заняття з фітболу допомагають знімати напруження в усьому тілі, поліпшують рухливість, гнучкість, еластачність суглобів та кровообіг, діяльність усіх органів, формують правильну поставу.

 

       За структурою руховий тренінг занять гуртка із фітболами нагадує традиційне фізкультурне. Підготовча частина включає в себе завдання на розвиток усіх видів уваги, сприйняття і пам’яті, орієнтування у просторі. Діти старшого дошкільного віку вже співвідносять свої дії з музикою, тому використовую музичний супровід або фонограму. Під час розминки виконуються вправи для всіх основних груп м'язів, починаючи з голови і закінчуючи ногами.

      Основна частина - освоєння загальнорозвивальних вправ і вправ на фітболах. Діти вправляються у гімнастичних вправах на фітболах з різних вихідних положень, дотримуючись техніки безпеки під час їх виконання, пробують створювати свої композиції, футбол-казки. У заключній частині діти виконують рухливі ігри з фітболом дихальні вправи з різних вихідних позиціях, релаксаційні вправи в супроводі повільної музики.

      Діти дістають насолоду не лише від того, що навчилися виконувати той або інший рух, а від самої гри. Ритм віршів допомагає підпорядкувати рухи тіла певному темпу, сила голосу визначає їх амплітуду і виразність, тому вправи на м’ячах дошкільнята можуть виконувати протягом заняття. Розуміючи користь вправ, зв’язок між способом виконання і кінцевим результатом, діти стають наполегливіші в подоланні труднощів, організованіші, дисциплінованіші.

      Використовуючи фітболи у сюжетних рухливих іграх, створюємо умови для розвитку творчих здібностей дітей. Діти у старшому віці охоче грають в різні безсюжетні ігри з елементом змагання, естафети, ігри з різними предметами, готові до участі у спортивних іграх. Основна мета безсюжетних ігор із фітболами - рухове коригування розвитку вихованців. Наше завдання – навчити дітей діяти відповідно до інструкції, що привчає їх орієнтуватися у просторі, розвиває спритність, координацію рухів, гнучкість.

      В своїй роботі використовую також ігри-забави. Фітболи урізноманітнюють ці ігри, вони додають дітям радості і здоров’я, спритності, винахідливості, швидкості реакції, спрямовані на корекцію і розвиток уваги.

     Керівник гуртка: інструктор з фізичного виховання Наготнюк Юлія Олександрівна.