«Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід»

Середа, Жовтень 12, 2016

12 жовтня 2016 року у м.Києві відбувся семінар-практикум «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід», який відвідала Круглій К.В. , вихователь-методист дошкільного закладу "Цукринка" м.Миронівка. 
Модераторами методичного заходу виступали Карабаєва І.І., старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка, кандидат психологічних наук та Савінова Н.В., шеф-редактор методичних видань тематичного напряму «MCFR: Освіта» Цифрового видання MCFR, вихователь-методист вищої категорії. 
На семінарі-практикумі розглядались питання «Кваліметрія як інструмент моніторингових досліджень» та «Ефективність ігрових експрес-діагностик». Учасники семінару мали нагоду ознайомитись з авторськими ігровими діагностичними методиками «Чарівні перетворення» та «Я і Світ»; взяти участь в тренінгових заняттях з визначення рівня сформованості особистісно-оцінної, соціально-комунікативної, художньо-продуктивної, мовленнєвої, комунікативної компетенцій старшого дошкільника, сформованості здоров'язбережувальної, родинно-побутової, предметно-практичної, природничо-екологічної, сенсорно-пізнавальної та математично-ігрової; навчитись опрацьовувати результати моніторингу за допомогою кваліметричної моделі; відпрацювали алгоритм роботи з електронним варіантом кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку старшого дошкільника. 
Учасники семінару-практикуму отримали методичний посібник та електронний пакет шаблонів на допомогу адміністрації дошкільних навчальних закладів. 
Круглій К.В. отримала за результатами участі в семінарі-практикумі сертифікат.