Граємось, навчаємось

«Свою енергію бурхливу – обернемо на творчу зливу»

Під час сюжетно-рольових ігор педагог Лагода Л.В.  спонукає дітей різновікової групи до рольового спілкування,  надає зразки рольових діалогів для дитячого творчого використання. Ігри спрямовують оволодінню дітьми способами спільного творення сюжету гри.

У сюжетно-рольовій грі  у малят формується здатність висловлювати свої задуми, позитивно відгукуватись на пропозицію однолітків, розуміти один-одного. Вихователь підтримує прояви дитячої фантазії та ініціативи.  Дошкільнята детально знайомляться з професіями, розвивають діалогічне мовлення, збагачують словниковий запас.

«Дух творчості довіри і єднання спрямовуємо на шлях самопізнання.»

«Мрію поваром я стати, смачні страви готувати.»

«З комп’ютером корисно працювати, якщо при цьому міру знати.»

«Натхненно працює ця майстриня –
Чекає на неї блискуча кар’єра.»