«Свою енергію бурхливу – обернемо на творчу зливу»
Під час сюжетно-рольових ігор педагог Лагода Л.В. спонукає дітей різновікової групи до рольового спілкування, надає зразки рольових діалогів для дитячого творчого використання. Ігри спрямовують оволодінню дітьми способами спільного творення сюжету гри.
У сюжетно-рольовій грі у малят формується здатність висловлювати свої задуми, позитивно відгукуватись на пропозицію однолітків, розуміти один-одного. Вихователь підтримує прояви дитячої фантазії та ініціативи. Дошкільнята детально знайомляться з професіями, розвивають діалогічне мовлення, збагачують словниковий запас.
«Дух творчості довіри і єднання спрямовуємо на шлях самопізнання.»
«Мрію поваром я стати, смачні страви готувати.»
«З комп’ютером корисно працювати, якщо при цьому міру знати.»
«Натхненно працює ця майстриня –
Чекає на неї блискуча кар’єра.»