Дитяча творчість

Середа, Лютий 15, 2017
  • Дитячий дошкільний розвиток завжди має бути спрямований на розвиток творчих здібностей дітей за допомогою ігор та виконання різних виробів своїми руками. Завдяки цікавості дітей та їх невгамовній енергії , вони сприяють правильному формуванню у них відношення до музики , танців ,

  • мистецтву і різноманітним видам рукоділля . 

    Діти будь-якого віку із захопленням висловлюють свої ідеї та думки за допомогою форм , звуків і кольорів. Отже , розвивати творчі здібності у дітей потрібно , заманюючи їх у заняття, яке надасть їм можливість ділитися своїми думками , почуттями , відкриттями , ідеями , винаходами і навіть переживаннями. 
    Ви , напевно запитаєте , з чого ж почати , як розвивати фантазію дитини і що для цього необхідно ? Для початку захистите його від телевізора і пограйте з ним в творчі ігри . Наприклад , уявіть , що у вас в долонях сніжок і починайте кидати його один в одного. 
    Хочеться відразу відзначити , що для того щоб виховати творчу особистість , перш за все потрібно змінитися самим батькам . Сучасні батьки виглядають дуже серйозними , діловими і скутими . Вони не вміють фантазувати , веселитися , пустувати і грати разом з дитиною , тому що бояться порушити «правила дорослої поведінки». А адже саме фантазії , ігри і творчість – це кращі методи , які сприяють підвищенню емоційного тонусу , допомагають зняти напругу і дозволяють відпочити . 
    Творчі ігри – фантазії 
    Творчі ігри – фантазії допоможуть розвиватися дитині і змінитися дорослим. Тільки особистісно зростаючий дорослий може перевтілитися в будь іграшкову тварину або побудувати будиночок для улюбленої іграшки . Спільна гра в рими , твір оповідання , вірші або казки з дитиною – все це основа творчої активності . 
    Не пропустіть пік художньої творчості ! 
    Найголовніше – не пропустіть пік художньої творчості. Якщо ваш малюк вирішив намалювати щось , то слід підтримувати його бажання і фантазувати з ним разом. Багато батьків не хочуть давати своїй дитині малювати фарбами або олівцями , тому що потім доводиться відмивати робочу поверхню від різнокольорових розлучень. Обмежуючи доступ до фарб , після закінчення деякого часу , батьки починають турбуватися , що їх дитина не вміє малювати . Але насправді треба було тільки заохочувати старання дитини. 
    Іноді ви самі можете почати малювати або показувати дитині картинку і називати те , що на ній зображено. Адже діти бачать це по -своєму , їм здається , що ковдра схожа на килим – літак , а робот – на мавпочку . У цей момент не треба наполягати на загальноприйнятому розумінні речей , так як фантазії дитини полягають у творчому відношенні до світу. Зробіть з ним будь-яку саморобку (посилання на ваш розділ) , яку він може подарувати близьким родичам . 
    Діти і творчість 
    Забезпечте дитину умовами для творчості 
    Для розвитку творчих здібностей дітей потрібно забезпечити дитину умовами для творчості. Необхідно участь батьків у спробах дитини малювати , не нав’язуючи йому , свою точку зору , наприклад , не кажіть йому « намалюй краще так , адже це виглядає гарніше ». Поступивши , таким чином , кілька разів , ваш малюк перестане проявляти ініціативу. 
    Не карайте дитину за творчі експерименти ! 
    Крім цього, ви повинні пам’ятати, що не можна карати дитину за будь-які творчі експерименти. Якщо малюк вирішив додати трохи яскравих фарб на нові шпалери , не лайте його , просто спокійно поясніть , що ви незадоволені його поведінкою. Всі художні заняття у дитини повинні бути в атмосфері любові. 
    Розвивайте художньо – творчі здібності за допомогою питань 
    На розвиток художньо – творчих здібностей дітей впливають різнобічні питання, на які вам треба відповісти. У запасі малюка існує невелика кількість слів , за допомогою яких він формує свої питання. Розповівши історію , не поспішайте відповідати на запитання дитини . Поставте йому питання про ваші оповідання . Ваш малюк повинен подумати і відповісти сам , а ви будете тільки допомагати йому . 
    Навчаючи малюка різними методами , не піддавайтеся стереотипам , навіть якщо у ваших знайомих є перевірений спосіб навчання . Грунтуйтеся з здібностей дитини , створюючи йому умови для потенційного розкриття можливостей . В результаті , головне – не виховання таланту генія або таланту , головне – чи буде він мати різноманітний і багатий внутрішній світ ,

  • чи буде він здатний до творчості і чи зможе він реалізувати свої можливості.